باربری سعادت آباد

باربری سعادت آباد

باربری سعادت آباد:

سعادت‌آباد از شرق به بزرگراه چمران، از جنوب به شهرک غرب، از شمال به کوی فراز، از شمال شرق به اوین، از شمال غرب به فرحزاد راه دارد. بزرگراه یادگار امام از شمال و بلوار فرحزادی از غرب سعادت‌آباد می‌گذرد. مناطق کوی فراز و شهرک مخابرات (بهرود) در شمال سعادت‌آباد و در دامنهٔ کوه واقع هستند. خیابانهای سعادت آباد،۲۴ متری،علامه،سرو و همچنین بلوار پاکنژاد و بلوار فرحزادی، از خیابان‌های اصلی سعادت آباد محسوب می‌شوند.

بلوار اصلی سعادت آباد، از جنوب به بلوار دریا و از شمال به بزرگراه یادگار امام (اوین) متصل است. میدان کاج بعنوان قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین میدان سعادت آباد در میانهٔ این بلوار واقع است. توسعهٔ سعادت آباد بعد از انقلاب پنجاه و هفت خورشیدی و جنگ تحمیلی آغاز شد و در واقع از ابتدای دههٔ هفتاد خورشیدی و افزایش جمعیت مهاجر تهران شدت گرفت. این توسعه از بلوار اصلی سعادت آباد آغاز شد و در جهت غرب به سمت دره فرحزاد و در جهت شرق به سمت دره اوین ادامه پیدا کرد. بطوری که در حال حاضر تقریباً زمین خالی و بی استفاده در سعادت آباد وجود ندارد و توسعهٔ عمودی این محله شدت گرفته است و بر تعداد طبقات ساختمانها افزوده می‌شود.

بلوار اصلی سعادت آباد در امتداد شمال-جنوب می‌باشد، خیابان ۲۴ متری سعادت آباد و علامه در شرق بلوار اصلی سعادت آباد و موازی با آن و بلوار پاکنژاد و فرحزادی در غرب بلوار اصلی و موازی با آن واقع شده‌اند. خیابان اصلی شرقی - غربی سعادت آباد بلوار سرو می‌باشد و بلوار دریا موازی با بلوار سرو در ضلع جنوبی سعادت آباد است و مرز سعادت آباد و شهرک غرب به حساب می‌آید.

باربری سعادت آباد با سالها سابقه درخشان در حوزه باربری و حمل و نقل درون شهری و برون شهری به صورت شبانه روزی و تمامی ایام سال با دارا بودن پرسنل ورزیده و متعهد به خدمت رسانی مشغول می باشد.

باربری آفریقا با دارا بودن ماشین های به روز و مجهز در محدوده شهری و برون شهری در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

حمل و نقل آفریقا با اخذ مجوز از وزارت صنایع و معادن کار خود را به صورت کاملا قانونی و ثبت شده شروع نموده است و در حال ادامه دادن می باشد. هرگونه اطلاعات مشتریان گرامی در باربری آفریقا کاملا محرمانه باقی خواهد ماند و به هیچ عنوان در اختیار هیچ فرد و نهاد و سازمانی قرار نخواهد گرفت و ازین بابت باربری آفریقا متعهد می باشد.

خط ویژه: 88888654

مدیریت: 09126580996  و  09128367208 و  09375750700

آدرس دفتر مرکزی: خیابان ولیعصر، بالاتر از وحید دستگردی، خیابان بابک بهرامی، پلاک 94

آیا مایل هستید مشاوران ما با شما تماس بگیرند ؟

اینجا اقدام نمایید

لطفا شماره موبايل خود را وارد نماييد

سوال خود را در اين قسمت مطرح كنيد

اتوبار جردن

شما می توانید همین حالا برای مشاوره با کارشناسان مجرب ما اقدام کنید     ۰۹۱۲۸۳۶۷۲۰۸  -   ۰۹۱۲۶۵۸۰۹۹۶  -   ۰۹۳۷۵۷۵۰۷۰۰